HomeЮморRelated VideosMore From: Coby Persin

Girl Walks Around NYC With No Pants!

277753 ratings | 74052419 views
Follow me on Instagram ► http://instagram.com/cobypersin ➤ Subscribe: http://goo.gl/HJUYN2 Music produced by: DJ Pygme - Ravers Land Body Paint By:http://thebodyofart.com/ @thebodyofart - Twitter /Instagram thebodyofart on Facebook As featured on:http://pranksters.com/ , http://damn.com/ and http://boredombash.com/ Follow Leah on Instagram:http://instagram.com/leah_jung Talk to me I will respond ;) Facebook ►https://www.facebook.com/coby.persin Twitter ► https://twitter.com/coby_persin For permission to use this video or other media / business inquiries/interview request email me here: - [email protected] check it often
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (50473)
TNT BALLIN (7 hours ago)
Dat ass
niki sowders (8 hours ago)
Nope
Zero (18 hours ago)
im watching January 2019
Potato Woman (1 day ago)
*rains* ah shit my pants
I (1 day ago)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Taste The Rainbow (1 day ago)
Talk about skin tight..
Jinny Jin (1 day ago)
Imagine if someone pour water on her by accident.
Sup Hi (1 day ago)
I got a BONER FROM THAT
Jasmin Ramos (1 day ago)
Was he watching the whole time while they painted her? Oh damn if he did tho... How much did u enjoy it??
Jasmin Ramos (1 day ago)
3:10 he probably fapping to this pic
I (1 day ago)
Or take a bad pic
Nehaniah Badall (1 day ago)
Why do we do this ppl post awsome things on YouTube
Dr. Complex (1 day ago)
Last guy looks like he has the same colored hair and height as my history teacher.... jk, you were a good man Mr. (Anonymous).
Dark Bloody Gamer (1 day ago)
Then she needed to use the bathroom when in the middle of nowhere
Ìrina MSP (1 day ago)
I can tell the camera man was enjoying it
Gacha_ StarFire (1 day ago)
3:14 wth he pervert
breezyxxdoll 3 (1 day ago)
Dat butt tho 😂
Anasse Lagmich (1 day ago)
01/23/2019
Metturu Sonu (1 day ago)
Rain rain go away little julie wants to play
Ida Nakan (1 day ago)
Amazing toy! https://www.amazon.com/Realistic-Dildo-G-spot-Masturbation-Silicone/dp/B07GSXV3DZ
XxXGamer girl XxX (2 days ago)
WTH WHO TOOK A PHOTO OF HER ASS!?
XxXGamer girl XxX (2 days ago)
Dude srsly poor girl imagine is someone accidentally touched her ass
Athrix Iceflame2011 (2 days ago)
He weird as fudge
DeeDeee Unique (2 days ago)
😂😂 I would’ve took a picture too
Midnight Plays z (2 days ago)
3:11 he a pervert taking a picture of her but nasty perverted man😒
- Celestial - (2 days ago)
That dude took pictures of her butt...
Elaiza Jean Nonato (2 days ago)
I saw that girl in new York
Colin Clark (2 days ago)
I'm just looking at her butt to
Lil Ducky (2 days ago)
Falls into puddle
GOAL & HIGHT LIGHT - (2 days ago)
Who are watching these in 2019
Amar Seid (2 days ago)
WTH This dude took a picture on her 3:10
Grayson Shepherd (2 days ago)
That wiggly butt thor
Zero (2 days ago)
idiots with low perspective
Malick Eriksson (2 days ago)
Omg
Abby Draws Lol (2 days ago)
So she’s actually naked?
Thiccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc just a McDonald’s burger not that
Prettykay CRAZY (2 days ago)
Peaches and oranges what the hell. Ima start getting that art done on me...see if my dude notices lol😝😋
Etz- Ex (3 days ago)
I’m probably the only one looking at that big ass
Joshua Metters (3 days ago)
Wtf
2019 and this is still lit..
MP S (3 days ago)
2019 bitches
ツNecation (3 days ago)
The breeze on her butt must of felt good
Selihah Ahmed (3 days ago)
3:12 I’m dyinggggg
Gin Tonic (3 days ago)
OMG wie schön der Frauen Körper doch sein kann
FroggyFortnite (3 days ago)
2019 anyone?
DaliahLovesKittens (3 days ago)
*I cringed so hard ouch..*
Crystal Mcdonagh (3 days ago)
That's just eww she has no pants on and you can see her private
Venus Abesamis (3 days ago)
0;15 I saw her butt 😂😂😂😂😂😂😂😂
Venus Abesamis (3 days ago)
Imagine when she can’t hold her poo and it burst out Infront of people 😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😱😱😱
Samantha Zacharof (3 days ago)
He but went giggle giggle
Tneeratas Panthong (4 days ago)
Hee
DaineXs sX (4 days ago)
Damn nice butt
andrew yang (4 days ago)
You know what's funny the guy didn't have to get caught staring he just had to watch the video when it was uploaded. Lol - 2019
CameronSnipes Youtube (4 days ago)
Who’s Watching 2019
CameronSnipes Youtube (4 days ago)
It doesn’t even look like a front
Musaid Mohsin (4 days ago)
The black guy at 2:48 😂 “damn”
I want the painter's job ☹️
The crust (4 days ago)
I am just here to jerk off thank you very much
F.B.I (4 days ago)
They painted around her....yeah.
F22_DORIIITOZ (4 days ago)
Why is this not flagged
Troy Richline (4 days ago)
That ass Tho it jiggles omg
Lord Cyttorak (4 days ago)
Dammmmm she *T H I C C*
Gacha Cheese (4 days ago)
No one is brave enough to not wear pants in public... Even with painted on jeans...
Chiara Lus (4 days ago)
2019?
Clarissa Kagoro (4 days ago)
3:09 OMFG!!!
Sagar Singh (5 days ago)
It should be rain there.
BrOFist GAMING (5 days ago)
2019?,anyone???
MASTER-OF- EVIL (5 days ago)
Honestly the level of detail in those painted on jeans is kind of good
Cash Johnson (5 days ago)
#grose🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
pedja mistakes 1 (5 days ago)
2019?
Manu Shresthaj7 (5 days ago)
lol at the end
Kris Posch (5 days ago)
Nice ass😘
Bolt Junior (5 days ago)
Tell me you guys saw that perv
Trishith Kumar (6 days ago)
1:40 the curve on those butt.
Sydney Khan (6 days ago)
But why I mean it’s so obvious 😂
3mest up
Rasa Strazdienė (6 days ago)
0:20 ? why her front is smoooth?
Rasa Strazdienė (6 days ago)
3:11 he is a big old creeeeeeeeep and whu her front is smooth?
Jack Lewis (6 days ago)
Her bum twerked every second
Coolspygirl (6 days ago)
3:10 the whole scene is hilarious and then her reaction was priceless.
Roman Reigns (6 days ago)
Sali chadi pahan le kule dikh rhe h sexy girl
Когда кончились средства на одежку
Natalia S (6 days ago)
Oh my god when the guy took a pic of her butt 😂
Minerva Lobato (7 days ago)
Wait she's naked 😨
TRUTH GAMER (7 days ago)
Why torcher the girl
Lucy Small (7 days ago)
So they had to like paint inside her butt
Sxpreme_ Ayanna (7 days ago)
He looked at her at the end
Sxpreme_ Ayanna (7 days ago)
Ya do do
Epic shark dude (7 days ago)
Jeez
Epic shark dude (7 days ago)
She was walking around with no pants on?
MEME LORD911 (7 days ago)
Technically this video should be demonetised and plz NO CHILDREN
Joshua Oliquino (7 days ago)
So she's not wearing undies? It's just her cunt and ass?
Øøf_ Pëäčhÿ (8 days ago)
OMG WHY WOULD U DO THIIIIIISSSSSSSS
Marcos Madin khdi (8 days ago)
Bonjour je vous souhaite une bonne soirée et bon weekend à vous
Infinite PupperSss (8 days ago)
Just imagine how weird it would be for someone to have to paint those pants 😂😂
Da queen YT Standoff2 (8 days ago)
2019 anyone?no one are perveted in these days
Maddie David (6 days ago)
Da queen except R kelly
DJ Myang (8 days ago)
😍😍
April38Roblox (8 days ago)
Eww The Guy Is 👽
Oblivion GR (9 days ago)
3:10 best part
Lol Videos with hazel (9 days ago)
A guy literally took a pic of her butt when she wasn’t looking
Lol Videos with hazel (9 days ago)
I wonder if people are thinking that she got a mad weggie

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.